Malaz
Cena míru
Magie / Seznam kouzel a pasivních dovedností
 

Stezky

 

Denul - Stezka léčení

+-
 

1. kruh


Léčení bezvědomí


  • hláška: léčím bezvědomí

  • klíčová slova: léčím bezvědomí

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 10s

  • trvání: Ihned

  • Mág vyléčí jednomu cíli efekt bezvědomí. Sesílá se cca 10 vteřin. Mág současně s tím nevyléčí žádná případná zranění, která cíl utrpěl předtím, než se k bezvědomí dostal.


Magická ochrana


  • hláška: blok

  • klíčová slova: blok, reakce

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: Ihned

  • trvání: Ihned

  • Mág v reakci na zásah vykryje jedno lehké fyzické zranění.


Odhal magii


  • hláška: detekce magie

  • klíčová slova: detekce magie

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: Ihned

  • trvání: Scéna

  • Mág po nějaké době zkoumání zjistí jestli je v předmětu či místu magie. Je také schopen odhalit magicky aktivní místa a je schopen odhalit působení aktivního kouzla. Zpravidla bude vyžadovat organizátora nebo mága, který efekt seslal.


Tvé zranění je mé


  • hláška: léčím zranění

  • klíčová slova: léčím zranění

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 20s

  • trvání: Ihned

  • Mág přenese všechna zranění z jednoho cíle na sebe, mág obdrží všechna zranění, která má cíl na sobě se všemi z toho plynoucími následky. Nepřenáší se stavy jako bezvědomí a agonie. Sesílá se zhruba 20 vteřin. Rekonvalscence cíle - lehká zranění bez rekonvalescence, těžká zranění cca 15 minut.


Uzdrav lehká zranění


  • hláška: léčím lehká

  • klíčová slova: léčím lehká

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 10 vteřin za lehké zranění

  • trvání: Ihned

  • Mág vyléčí jednomu cíli všechna lehká zranění co má na sobě. Lečení trvá cca 10 vteřin za lehké zranění. Bez rekonvalescence


Uzdrav otravu


  • hláška: léčím otravu

  • klíčová slova: léčím otravu

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: Ihned

  • trvání: Ihned

  • Mág vyléčí jednomu cíli otravu v jakékoliv fázi.


2. kruh


Já jsem život


  • hláška: léčím

  • klíčová slova: léčím

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 30s

  • trvání: Ihned

  • Mág vyléčí libovolné množství lehkých a těžkých zranění případně stavy těžkého zranění z až tří přítomných cílů, sám poté upadně do agonie. Kouzlo samo o sobě nezvedne cíle z agonie nebo z bezvědomí, ale vyléčí alespoň rány. Rekonvalescence u lehkých 0, u těžkých cca 15 minut


Léčím těžké


  • hláška: léčím těžké

  • klíčová slova: léčím těžké

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 30s/těžké zraněné

  • trvání: Ihned

  • Vyléčí všechna těžká zranění jednoho cíle nebo stav těžkého zranění (způsobeného kumulací lehkých zranění), trvá 30s na jedno léčené zranění. Rekonvalescence cca 15 minut.


Protikouzlo


  • hláška: ne

  • klíčová slova: ne na magii, reakce

  • dosah: doslech

  • doba seslání: Ihned

  • trvání: Ihned

  • Umožní mágovi použit "Ne" na magii. Sesílá se v okamžiku kdy vidím cíl jak sesílá kouzlo. Nepoužívá se na efekty, které už jsou v běhu (například když už mág kouzlo drží) - na to slouží lámání. Nelze použít Protikouzlo na jiné Protikouzlo.


Umrtvení


  • hláška: stojíš, držím

  • klíčová slova: stojíš, držím

  • dosah: doslech

  • doba seslání: Ihned

  • trvání: Scéna

  • Mág upoutá pozornost cíle, zahledí se mu do očí a dá mu rozkaz stojíš. Cíl se může hýbat od pasu nahoru bez omezení, jinak musí stát na místě. Může se pouze točit na místě tak, aby se mohl rozumně bránit.


Zchromení


  • hláška: zchromení ruka/noha

  • klíčová slova: zchromení ruka/noha

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: Ihned

  • trvání: Scéna

  • Mág sešle kouzlo a jeho následující dva zásahy zbraní ochromí cíli jednu končetinu - pokud cíl použije úhyb/blok nebo podobný efekt, bere se to jako použití bez efektu.


Zraň I


  • hláška: za lehké magií

  • klíčová slova: za lehké magií

  • dosah: doslech

  • doba seslání: Ihned

  • trvání: Ihned

  • Mág způsobí za lehké magí na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt)


Denul - půl zdraví (pasivní)


  • Mág má imunitu na nemoci nemagického charakteru.


3. kruh


Anestezie


  • hláška: imunita na fyzická zranění

  • klíčová slova: imunita na fyzická zranění

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 15s

  • trvání: bojová scéna nebo 3 min

  • Cíl kouzla po dobu jeho trvání (jedna bojová scéna nebo cca 3 minuty) ignoruje veškerá zranění která obdrží (fyzická), po skončení kouzla je jeho tělo tak vyčerpané, že upadá do agonie. Pokud cíl přestane na delší dobu bojovat, nebo je mu v tom zabráněno, kouzlo končí. Sesílá se alespoň 15 vteřin, mág se musí cíle dotýkat a během toho mu vysvětlit efekt kouzla.


Léčení nemoci


  • hláška: léčím

  • klíčová slova: léčím

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 1 minuta

  • trvání: Ihned

  • Mág vyléčí libovolnou nemoc na jednom cíli. Sesílá se alespoň 1 minutu za každé stádium ve které nemoc je. Za seslání kouzla za slot třetí úrovně vyléčí mág nemoc v prvním nebo druhém stádiu. Za seslání kouzla za slot 4. a vyšší úrovně odstraní mág nemoc i ve třetím stadiu (mohou být nutné i další podmínky podle konkrétní nemoci).


Vytažení z agonie


  • hláška: léčím

  • klíčová slova: léčím

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 1 minuta

  • trvání: Ihned

  • Mág vyléčí jednomu cíli stav agonie a/nebo bezvědomí. Sesílá se alespoň 1 minutu. Další zranění je nutné léčit dalšími kouzly nebo normálními postupy.Rekonvalescence 30 minut.


Zraň II


  • hláška: za těžké magií

  • klíčová slova: za těžké magií

  • dosah: doslech

  • doba seslání: Ihned

  • trvání: Ihned

  • Mág způsobí za těžké magií na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt).


4. kruh


Polní medik (pasivní)


  • Mág Denul dokáže dvakrát denně zduplikovat efekt jednoho kouzla max. 3. úrovně s příznakem "léčím" na jeden další cíl v dosahu kouzla.


Maenas - Stezka stínu a iluzí

+-
 

1. kruh


Magická ochrana


  • hláška: blok

  • klíčová slova: blok, reakce

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág v reakci na zásah vykryje jedno lehké fyzické zranění.


Na mě si nepřijdeš


  • hláška: odolávám

  • klíčová slova: odolej rozkazu, reakční kouzlo

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág odolá jednomu psychickému nemagickému rozkazu. Nemusí cíl informovat o selhání rozkazu.


Odhal magii


  • hláška: detekce magie

  • klíčová slova: detekce magie

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág po nějaké době zkoumání zjistí jestli je v předmětu či místu magie. Je také schopen odhalit magicky aktivní místa a je schopen odhalit působení aktivního kouzla. Zpravidla bude vyžadovat organizátora nebo mága, který efekt seslal.


Pohyb stínem


  • hláška: držím

  • klíčová slova: neviditelnost, držím

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Dokud se mág pohybuje pouze ve stínu a krokem, je neviditelný. Jakmile se dostane na světlo (větší část těla, například končetina), začne bojovat, případně pokud se rozběhne, kouzlo končí.


Šálení smyslů


  • hláška: rozkaz "vidíš co ti popisuji"

  • klíčová slova: iluze, rozkaz, skryté

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág vysvětlí cíli co vidí. Mág vytvoří drobnou iluzi na jeden cíl (skryju předmět, změním číslo na kostce, přesvědčím někoho že vidím pavouka).


Zraň I.


  • hláška: za lehké magií

  • klíčová slova: za lehké magií

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág způsobí za lehké magí na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt)


2. kruh


Hra stínů


  • hláška: stojíš, držím

  • klíčová slova: stojíš, držím

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág upoutá pozornost cíle, zahledí se mu do očí a dá mu rozkaz stojíš. Cíl se může hýbat od pasu nahoru bez omezení, jinak musí stát na místě. Může se pouze točit na místě tak, aby se mohl rozumně bránit.


Objetí stínů


  • hláška: léčím

  • klíčová slova: léčím

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: 1 min/lehké zranění

  • trvání: ihned

  • Mág si vyléčí všechna lehká zranění. Musí u toho být v klidu a být ve stínu. Jedno lehké zranění se léčí zhruba 1 minutu.


Protikouzlo


  • hláška: ne

  • klíčová slova: ne na magii, reakce

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Umožní mágovi použit "Ne" na magii. Sesílá se v okamžiku kdy vidím cíl jak sesílá kouzlo. Nepoužívá se na efekty, které už jsou v běhu (například když už mág kouzlo drží) - na to slouží lámání. Nelze použít Protikouzlo na jiné Protikouzlo.


Skryté kouzlení


  • klíčová slova: skryté

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág sešle toto kouzlo "skrytě" a následně může seslat jiné kouzlo (max. 3. úrovně) jak kdyby bylo "skryté".


Zdvojení


  • hláška: vedle

  • klíčová slova: vedle, reakce

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág může dát "vedle" na fyzický útok, který jej právě zasáhnul.


Zraň II


  • hláška: za těžké magií

  • klíčová slova: za těžké magií

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág způsobí za těžké na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt)


Stín? Stín! (pasivní)


  • Mág může dvakrát denně vstoupit do stínů. Získá tím "neviditelnost" na scénu (cca 10 minut). Kouzlo skončí, pokud se pohne, pokud stín zmizí, pokud sešle kouzlo, nebo pokud zaútočí.


3. kruh


Ukrytí ve stínech


  • hláška: držím

  • klíčová slova: Iluze, držím, neviditelnost

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág skryje až pět lidí. Všichni se musí aktivně snažit skrývat, musí být většinově ve stínu a nesmí se hýbat. Mág nemusí být jeden z nich, ale po celou dobu kouzla je musí mít na dohled. Sesílá se cca 20 vteřin, během kterých mág vysvětlí efekt cílům kouzla.


Vidění do stínu


  • hláška: držím

  • klíčová slova: držím

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Dokud se mág nachází ve stínech, vidí všechny, kteří se pokouší ve stínech skrýt. Může ostatním říkat kde je vidí, může se také pokusit jejich kouzlo zlomit.


Změna vzhledu


  • klíčová slova: Iluze

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: 1min

  • trvání: 1hodina

  • Mág si může hrou stínů změnit vzhled. Může tak vypadat jako někdo úplně jiný. Změna vzhledu neobstojí podrobnému ohledání. Mág by měl nenápadně sdělit změnu vzhledu všem, pro které je to relevantní. Trvá maximálně hodinu. Sesílá se cca 1 minutu.


Zraň III


  • hláška: bezvědomí

  • klíčová slova: bezvědomí

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág způsobí bezvědomí jednomu cíli na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt).


4. kruh


Mág stínů (pasivní)


  • Dvakrát denně je mág schopen seslat libovolné kouzlo max. 3. úrovně jako "skryté"


Mockra - Stezka mysli

+-
 

1. kruh


Hadí oči


  • hláška: stojíš, držím

  • klíčová slova: stojíš, držím

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág upoutá pozornost cíle, zahledí se mu do očí a dá mu rozkaz stojíš. Cíl se může hýbat od pasu nahoru bez omezení, jinak musí stát na místě. Může se pouze točit na místě tak, aby se mohl rozumně bránit.


Magická ochrana


  • hláška: blok

  • klíčová slova: blok, reakce

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág v reakci na zásah vykryje jedno lehké fyzické zranění.


Na mě si nepřijdeš


  • hláška: odolávám

  • klíčová slova: odolej rozkazu, reakce

  • dosah: Na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág odolá jednomu psychickému nemagickému rozkazu. Nemusí cíl informovat o selhání kouzla.


Odhal magii


  • hláška: detekce magie

  • klíčová slova: detekce magie

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág po nějaké době zkoumání zjistí jestli je v předmětu či místu magie. Je také schopen odhalit magicky aktivní místa a je schopen odhalit působení aktivního kouzla. Zpravidla bude vyžadovat organizátora nebo mága, který efekt seslal.


Řekni mi pravdu


  • hláška: rozkaz chci slyšet pravdu

  • klíčová slova: rozkaz, pravda

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Cíl mágovi odpoví pravdivě na jednu jednoduchou otázku. Cíl si je vědom toho, že byl k odpovědi přinucen.


Uprav emoce


  • hláška: rozkaz

  • klíčová slova: rozkaz

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág dá jednomu cíli jednoduchý magický rozkaz ovlivňující emoce (např. jsi veselý/smutný/naštvaný. Kouzlo trvá jen chvíli, nicméně následná emoce může v cíli nějakou dobu přetvrat. Cíl si není vědom toho, že mu byla emoce upravena kouzlem (samozřejmě mohl vidět mága kouzlit a dát si jedna a jedna dohromady).


2. kruh


Čistá mysl


  • hláška: léčím

  • klíčová slova: léčím

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 20s

  • trvání: ihned

  • Mág jednomu cíli léčí jeho mysl. Nejčastěji se používá ke zkrácení rekonvalescence. V takovém případě kouzlo zkrátí délu aktuální rekonvalescence na polovinu a lze jej seslat na jeden cíl opakovaně. Méně často se s ním experimentuje při léčení některých nemocí.


Ignoruj zranění


  • hláška: držím, imunita

  • klíčová slova: držím, imunita

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 15s

  • trvání: scéna

  • Cíl kouzla ignoruje stav těžkého zranění po dobu trvání kouzla. Po jeho skončení se mu vrátí všechna utržená zranění a k nim adekvátní stav. Sesílá se alespoň 15 vteřin na a mág se musí cíle dotýkat. Dá se seslat i preventivně. Kouzlo je nutné držet.


Skrytí


  • hláška: držím, rozkaz "nevidíš mě"

  • klíčová slova: neviditelnost, držím, rozkaz

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág dá jednomu cíli rozkaz "Nevidíš mě". Po dobu trvání kouzla tento cíl mága nevidí. Kouzlo skončí, pokud mág zaútočí na cíl, nebo na něj sešle další kouzlo.


Zapomeň/Vzpomeň


  • hláška: rozkaz zapomeň/vzpomeň

  • klíčová slova: rozkaz

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 20s

  • trvání: ihned

  • Mág se cíli kouzla hluboce zahledí do očí a sdělí mu, jakou vzpomínku zapoměl. Cíl zapomene jednu ohraničenou, krátkou vzpomínku - například obsah jednoho rozhovoru, to že něco/někoho viděl, jeden rozkaz a podobně. Cíl takto nelze přiměnt zapomenout vzpomínky, které jsou pro něj zcela zásadní (např. jméno). Alternativně je možné pomocí kouzla přimět cíl, aby si vybavil jednu věc, kterou ho někdo přinutl zapomenout, případně to, co předcházelo tomu, než ho někdo uvedl do agonie.


Zmatení


  • hláška: rozkaz, držím

  • klíčová slova: rozkaz, držím

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág upoutá pozornost cíle, zahledí se mu do očí a dá mu rozkaz "útoč na nejbližší cíl".


Zraň I


  • hláška: za lehké magií

  • klíčová slova: za lehké magií

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág způsobí za lehké magí na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt)


Soulad ducha s tělem (pasivní)


  • Mág má s ohledem na svoji vycvičenou mysl možnost dvakrát denně zkrátit sám sobě rekonvalescenci na nula.


3. kruh


Bojové šílenství


  • hláška: imunita na fyzická zranění

  • klíčová slova: imunita na fyzická zranění

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 15s

  • trvání: scéna nebo 3 min

  • Cíl kouzla po dobu jeho trvání (jedna bojová scéna nebo cca 3 minuty) ignoruje veškerá zranění která obdrží (fyzická), po skončení kouzla je jeho tělo tak vyčerpané, že upadá do agonie. Pokud cíl přestane na delší dobu bojovat, nebo je mu v tom zabráněno, kouzlo končí. Sesílá se alespoň 15 vteřin, mág se musí cíle dotýkat a během toho mu vysvětlit efekt kouzla.


Iluze prázdnoty


  • hláška: držím

  • klíčová slova: neviditelnost, držím

  • dosah: dotek

  • doba seslání: 20s

  • trvání: scéna

  • Mág vnukne všem přihlížejicím lidem, že nevidí až skupinu tří lidí. Mág nemusí být jeden z nich, ale po celou dobu kouzla je musí mít na dohled. Všichni zamaskovaní kouzlem se musí držet u sebe a mohou se pohybovat jen velmi pomalu a ideálně tak, aby je nikdo neviděl se hýbat. Pokud na někoho zaútočí, nebo se rozejdou normálním krokem (případně rozběhnou), kouzlo končí.


Protikouzlo


  • hláška: ne

  • klíčová slova: ne na magii, reakce

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Umožní mágovi použit "Ne" na magii. Sesílá se v okamžiku kdy vidím cíl jak sesílá kouzlo. Nepoužívá se na efekty, které už jsou v běhu (například když už mág kouzlo drží) - na to slouží lámání. Nelze použít Protikouzlo na jiné Protikouzlo.


Zraň III


  • hláška: bezvědomí

  • klíčová slova: bezvědomí

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág způsobí bezvědomí jednomu cíli na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt).


4. kruh


Řízená meditace (pasivní)


  • Mág je dvakrát denně schopen seslat kouzlo "Čistá mysl" na skupinu až 6 osob.


Rašan - Stezka noci

+-
 

1. kruh


Magická ochrana


  • hláška: blok

  • klíčová slova: blok, reakce

  • dosah: Reakce

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág v reakci na zásah vykryje jedno lehké fyzické zranění.


Na mě si nepřijdeš


  • hláška: odolovám ozkazu

  • klíčová slova: odolej rozkazu

  • dosah: reakce

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág odolá jednomu psychickému nemagickému rozkazu. Nemusí cíl informovat o selhání kouzla.


Odhal magii


  • hláška: detekce magie

  • klíčová slova: detekce magie

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág po nějaké době zkoumání zjistí jestli je v předmětu či místu magie. Je také schopen odhalit magicky aktivní místa a je schopen odhalit působení aktivního kouzla. Zpravidla bude vyžadovat organizátora nebo mága, který efekt seslal.


Pohyb stínem


  • hláška: držím

  • klíčová slova: neviditelnost, držím

  • dosah: Na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Dokud se mág pohybuje pouze ve stínu a krokem, je neviditelný. Jakmile se dostane na světlo (větší část těla, například končetina), případně pokud se rozběhne, kouzlo končí. Kouzlo musí být sesláno mimo boj.


Zchromení


  • hláška: zchromení ruka/noha

  • klíčová slova: zchromení

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág sešle kouzlo a jeho následující dva zásahy zbraní ochromí cíli jednu končetinu - pokud cíl použije úhyb/blok a podobně, bere se to jako použití bez efektu.


Zraň I


  • hláška: za lehké magií

  • klíčová slova: za lehké magií

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág způsobí za lehké magí na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt)


2. kruh


Objetí stínů


  • hláška: léčím

  • klíčová slova: léčím

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: 1min/1 lehké zranění

  • trvání: ihned

  • Mág si vyléčí všechna lehká zranění, neměl by se u toho moc hýbat, měl by být celý ve stínu, jedno zranění se léčí zhruba 1 minutu


Rychlé skrytí


  • hláška: držím

  • klíčová slova: neviditelnost držím

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: 5 nádechů

  • Mág může seslat toto kouzelo i v boji nebo během konverzace. Okamžitě zmizí a následně má po dobu 5 nádechů aktivní neviditelnost nehledě na to, jestli je ve stínu, nebo ne. Může se pohybovat jenom krokem a po skončení kouzla se musí znovu objevit.


Skryté kouzlení


  • klíčová slova: skryté

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág si za tento slot připraví kouzlo max 3. úrovně, které pak může seslat bez otevření chodby, tedy s příznakem "Skryté" (cena kouzla při sesílání zůstává zachována).


Skrz zbroj


  • hláška: přes zbroj

  • klíčová slova: přes zbroj, reakce

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Protlačí jeden/dva následující útoky zbraní skrz jakoukoliv zbroj (ne však magický štít). Vedle pořád platí. Neovlivní výslednou sílu zásahu.


Zraň II


  • hláška: za těžké magií

  • klíčová slova: za těžké magií

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág způsobí za těžké magií na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt).


Plášť tmy (pasivní)


  • Dvakrát denně může mág rašan při použití kouzla "Pohyb stínem" rozšířit rozsah kouzla na jeden další cíl. Nad rámec obvyklých podmínek musí zůstat mág s cílem v neustálem fyzickém kontaktu.


3. kruh


Podřezání


  • hláška: agonie

  • klíčová slova: agonie

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Pokud je mág v neviditelnosti může poslat cíl dotykem do agonie.


Protikouzlo


  • hláška: ne

  • klíčová slova: ne na magii, reakce

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Umožní mágovi použit "Ne" na magii. Sesílá se v okamžiku kdy vidím cíl jak sesílá kouzlo. Nepoužívá se na efekty, které už jsou v běhu (například když už mág kouzlo drží) - na to slouží lámání. Nelze použít Protikouzlo na jiné Protikouzlo.


Říšská chodba


  • hláška: držím

  • klíčová slova: držím

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna nebo 3 skoky

  • Kouzlo umožní mágovi vstoupit na krátký okamžik do Říšské chodby a následně z ní zase vystoupit ven. Mág musí stát ve stínu v okamžiku seslání kouzla a stejně tak místo, kde se znovu objeví musí být ve stínu. Stín, do kterého se přesunuje musí být maximálně 10 metrů daleko. Mág může udělat celkem 3 skoky. Po dobu přesnu má mág ruku na hlavě podobně, jako by byl neviditelný a na všechny efekty, které by ho mohli jakkoliv ovlivnit dává "NE". On sám neví, co se v reálném světě po dobu jeho přesunu děje. Přesun probíhá v reálném čase.


Šálení smyslů


  • hláška: rozkaz "vidíš co ti popisuji"

  • klíčová slova: iluze, rozkaz, skryté

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág vysvětlí cíli co vidí. Mág vytvoří drobnou iluzi na jeden cíl (skryju předmět, změním číslo na kostce, přesvědčím někoho že vidím pavouka).


Zraň III


  • hláška: bezvědomí

  • klíčová slova: bezvědomí

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág způsobí bezvědomí jednomu cíli na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt).


4. kruh


Přepad (pasivní)


  • Mág může dvakrát denně dát po vystoupení ze stínu útok za těžké.


Reus - Stezka moře

+-
 

1. kruh


Bláto


  • hláška: stojíš, držím, rozkaz

  • klíčová slova: stojíš, držím, rozkaz

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág upoutá pozornost cíle, zahledí se mu do očí a dá mu rozkaz stojíš. Cíl se může hýbat od pasu nahoru bez omezení, jinak musí stát na místě. Může se pouze točit na místě tak, aby se mohl rozumně bránit.


Magická ochrana


  • hláška: blok

  • klíčová slova: blok, reakce

  • dosah: Reakce

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág v reakci na zásah vykryje jedno lehké fyzické zranění.


Odhal magii


  • hláška: detekce magie

  • klíčová slova: detekce magie

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág po nějaké době zkoumání zjistí jestli je v předmětu či místu magie. Je také schopen odhalit magicky aktivní místa a je schopen odhalit působení aktivního kouzla. Zpravidla bude vyžadovat organizátora nebo mága, který efekt seslal.


Pozměň vodu


  • dosah: dotyk

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág v tekutině o objemu cca půl litru zjistí jed, odstraní otrávení, případně vodu otráví. Realizuje se tak, že mág tektuinu ochutná, jestli je slaná (jed na něj nebude mít efekt), tekutinu nahradí neotrávenou, případně tekutinu osolí roztokem, který mu vydají orgové a který nesmí použít bez seslání tohoto kouzla. Takto vydaný jed u něj navíc nebude k "nalezení", mág jej reálně nemá.


Urychlení léčení.


  • dosah: doslech

  • doba seslání: 10s

  • trvání: 10min

  • Mág sešle na jeden cíl podpůrné kouzlo a následné léčení lehkého zranění z jiného zdroje než je chodba Reus se mu počítá jako vyléčení těžkého zranění a stavu těžkého zranění. Léčení musí být provedeno do 10 minut po seslání tohoto kouzla. Je vhodné cíl buď ponořit do vody, nebo alespoň polít vodou.


Zraň I


  • hláška: za lehké magií

  • klíčová slova: za lehké magií

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág způsobí za lehké magí na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt)


2. kruh


Koroze zbroje


  • hláška: Ničím zbroj

  • klíčová slova: Ničím zbroj

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág ukáže na napřítele a zničí mu zbroj. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt).


Mlha přede mnou, mlha za mnou


  • hláška: držím

  • klíčová slova: Neviditelnost držím

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág se zahalí do mlhy a stane se neviditelným. Každých 10 kroků se musí na jeden krok objevit. Mág se smí pohybovat jen pomalým krokem. Pokud by se rozběhl, nebo začal bojovat, kouzlo končí.


Síla vody


  • hláška: odolávám

  • klíčová slova: ne na fyzický efekt, reakce

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág v reakci na jeden fyzický efekt (např odhození) odolá tomuto efektu. Pokud by součástí efektu mělo být i nějaké zranění, odolá i jemu.


Tlak


  • hláška: odhození

  • klíčová slova: odhození

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • sražení ( odhození jako u válečníka - na konci "letu" si musí sednout)


Uzdrav lehká zranění


  • hláška: léčím lehká

  • klíčová slova: léčím lehká

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 10s

  • trvání: ihned

  • Mág vyléčí jednomu cíli všechna lehká zranění co má na sobě. Lečení trvá cca 10 vteřin za lehké zranění. Cíl musí být ve vodě nebo poléván vodou


Zraň II


  • hláška: za těžké magií

  • klíčová slova: za těžké magií

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág způsobí za těžké magií na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt).


Znalost věků (pasivní)


  • Při lámání si mág Reus přičítá k síle lámání +1.


3. kruh


Bažina


  • hláška: stojíš držím

  • klíčová slova: stojíš držím

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág upoutá pozornost cíle, zahledí se mu do očí a dá mu rozkaz stojíš. Po seslání se může zaměřit až na další dva cíle (musí být v rozumné blízkosti od prvního cíle), kterým dá také rozkaz stojíš. Ty se mohou hýbat od pasu nahoru bez omezení, jinak musí stát na místě. Mohou se pouze točit na místě tak, aby se mohli rozumně bránit.


Protikouzlo


  • hláška: ne

  • klíčová slova: ne na magii, reakce

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Umožní mágovi použit "Ne" na magii. Sesílá se v okamžiku kdy vidím cíl jak sesílá kouzlo. Nepoužívá se na efekty, které už jsou v běhu (například když už mág kouzlo drží) - na to slouží lámání. Nelze použít Protikouzlo na jiné Protikouzlo.


Ryba na suchu


  • hláška: bezvědomí, držím, stojíš

  • klíčová slova: bezvědomí, držím, stojíš

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: ihned

  • trvání: 15s viz popis

  • Mág si vybere cíl na doslech (Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt). Cíl se postupně dusí, po uplynutí 15ti vteřinách držení kouzla oznámi mág cíli "bezvědomí". Cíl je po dobu trvání kouzla znehybněn a musí stát na místě.


zpomalení oběhu


  • hláška: prodloužení agonie držím

  • klíčová slova: prodloužení agonie držím

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág drží kouzlo a zůstává v těsné blízkosti cíle - je tak schopen cíli libovolně protáhnout agonii. Toto kouzlo se dá držet neomezně dlouho.


4. kruh


Tichá voda břehy mele (pasivní)


  • Mág je schopen seslat v bízkosti vody dvarkát denně libovolné kouzlo max. 3. úrovně jako "skryté"


Stezka mistra Kápě - Stezka Smrti

+-
 

1. kruh


Mluvení s mrtvými


  • hláška: rozkaz chci slyšet pravdu

  • klíčová slova: rozkaz pravda

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 10s

  • trvání: scéna

  • Mág se jednoho mrtvého zeptá až na tři jednoduché otázky, na které mu mrtvý odpoví pokud možná pravdivě.


Mrtvolné tělo


  • hláška: blok

  • klíčová slova: blok, reakce

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág v reakci na utržené zranění toto zranění o jeden stupeň zredukuje (tedy bězvědomí na těžké zranění, těžké zranění na lehké zranění). Lehké zranění a agónii nelze zredukovat. Redukuje se až to zranění, které projde přes zbroj.


Odhal magii


  • hláška: detekce magie

  • klíčová slova: detekce magie

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág po nějaké době zkoumání zjistí jestli je v předmětu či místu magie. Je také schopen odhalit magicky aktivní místa a je schopen odhalit působení aktivního kouzla. Zpravidla bude vyžadovat organizátora nebo mága, který efekt seslal.


Služebník Kápě


  • hláška: rozkaz "vrať se do říše Mistra Kápě"

  • klíčová slova: rozkaz

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned/popis kouzla

  • trvání: ihned

  • Mág odešle zpět do chodby mistra kápě jednu volnou (cp) duši- (doba seslání ihned), nebo až 10 duší z předmětu nebo místa (doba seslání 5s za jednu duši).


Strach


  • hláška: stojíš, držím

  • klíčová slova: stojíš držím

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: držím

  • Mág upoutá pozornost cíle, zahledí se mu do očí a dá mu rozkaz stojíš. Cíl se může hýbat od pasu nahoru bez omezení, jinak musí stát na místě. Může se pouze točit na místě tak, aby se mohl rozumně bránit.


Zraň I


  • hláška: za lehké magií

  • klíčová slova: za lehké magií

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág způsobí za lehké magí na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt)


2. kruh


Hrej mrtvolu


  • klíčová slova: neviditelnost

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 15s

  • trvání: 10min

  • Mág dotykem sešle neviditelnost na jeden cíl (ne na sebe), cíl je následujících 10 minut neviditelný pokud se drží při zemi. Při plném napřímení efekt mizí.


Posmrtná ztuhlost


  • hláška: zchromení ruka/noha

  • klíčová slova: zchromení ruka/noha

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 10s

  • trvání: scéna

  • Mág sešle kouzlo na jednu konkrétní zbraň. Její následující dva zásahy ochromí cíli jednu končetinu - pokud cíl použije úhyb/blok a podobně, bere se to jako použití bez efektu. Sesílá se zhruba 10 vteřin, mág musí vždy každému vysvětlit pravidlo spojené s použitím konkrétní zbraně.


Protikouzlo


  • hláška: ne

  • klíčová slova: ne na magii, reakce

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Umožní mágovi použit "Ne" na magii. Sesílá se v okamžiku kdy vidím cíl jak sesílá kouzlo. Nepoužívá se na efekty, které už jsou v běhu (například když už mág kouzlo drží) - na to slouží lámání. Nelze použít Protikouzlo na jiné Protikouzlo.


Před branou


  • hláška: prodloužení agonie

  • klíčová slova: prodloužení agonie

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 20s

  • trvání: 20 min

  • Mág prodlouží agonii jednoho cíle o dvacet minut. Jedna agonie se nedá seslat opakovaně.


Tvá síla je má


  • hláška: léčím

  • klíčová slova: léčím

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág způsobí za lehké magií na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt). Následně si vyléčí jedno lehké zranění.


Zraň II


  • hláška: za těžké magií

  • klíčová slova: za těžké magií

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág způsobí za těžké magií na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt).


Pronikavý pohled (pasivní)


  • Mág vidí duchy a duše, dokáže je také vycítit v předmětech a lidech.


3. kruh


Povstaň a služ.


  • hláška: rozkaz "ovládám tě", držím

  • klíčová slova: rozkaz "ovládám tě", držím

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 15s

  • trvání: scéna

  • Mág zvedne jedno mrtvé tělo tak aby bojovalo v jeho službách. Oživený nemá vlastní vůli a plní veškeré jeho rozkazy, i ty zcela sebevražedné. Vydrží 3 lehké zásahy nebo jeden těžký. Sesílá se alespoň 15 vteřin a mág musí být tak blízko u mrtvého aby mu to dokázal vysvětlit.


Strážce duší


  • hláška: NE

  • klíčová slova: NE na efekty způsobené plecnickou kletbou

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 15s

  • trvání: do příštího úsvitu

  • Mág vyjme jednu osobu z působení jakékoliv kletby (ať už byla seslána přimo na tu osobu nebo na místo). Dá se seslat i preventivně. Sesílá se zhruba 15 vteřin, během kterých mág vysvětlí cíli efekt kouzla.


Úlitba Mistru


  • hláška: imunita na lehké, držím

  • klíčová slova: imunita na lehké, držím

  • dosah: na sebe/dotyk

  • doba seslání: 15s

  • trvání: scéna

  • Mág sešle kouzlo buď na sebe nebo na jeden cíl. Tělo cíle po dobu trvání kouzla získá schopnost redukovat lehká zranění na žádná zranění. Těžká zranění prochází bez redukce. Po skončení kouzla cíl neobdrží lehká zranění, která obdržel, ale rovnou upadne do bezvědomí. Pokud mág sešle kouzlo na sebe je jeho trvání (jedna bojová scéna nebo cca 3 minuty), pokud na někoho jiného má délku trvání "držím". Sesílá se aspoň 15 vteřin během kterých mág musí cíli vysvětlit efekt kouzla.


Zraň III


  • hláška: bezvědomí

  • klíčová slova: bezvědomí

  • dosah: doslech

  • trvání: ihned

  • Mág způsobí bezvědomí jednomu cíli na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt).


4. kruh


Služebník Kápě (pasivní)


  • Za každých 3/6/9 duší, které mág odešle zpátky do říše misra Kápě v jedné scéně, si mág obnoví pozice kouzel 1/2/3 úrovně. Duše se posílá pryč tak, že mág odebere kamínek znázorňující duši a odříká krátkou modlitbu. Kamínky se okamžitě vracejí organizátorům.


Thyr - Stezka světla

+-
 

1. kruh


Can't touch this!


  • hláška: vyrážím zbraň

  • klíčová slova: vyrážím

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág kouzlem rozpálí zbraň tak že ji cíl nedokáže udržet a musí ji zahodit. Po rozumné době (cca 10 vteřin) ji může znovu zvednout. Je nutné specifikovat cíl a zbraň, na které kouzlo míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt).


Fascinující pohled


  • hláška: stojíš, držím

  • klíčová slova: stojíš, držím

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág upoutá pozornost cíle, zahledí se mu do očí a dá mu rozkaz stojíš. Cíl se může hýbat od pasu nahoru bez omezení, jinak musí stát na místě. Může se pouze točit na místě tak, aby se mohl rozumně bránit.


Magická ochrana


  • hláška: blok

  • klíčová slova: blok, reakce

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág v reakci na zásah vykryje jedno lehké nebo těžké fyzické zranění.


Magický štít I


  • klíčová slova: blok, štít

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: ihned

  • trvání: do další úsvitu

  • Mág sešle na cíl magický štít který vykryje až těžké fyzické zranění. Nositel štítu si sám vybere, na který útok chce štít použít. Každý cíl na sobě může mít právě jedno kouzlo s příznakem "štít". Štít vydrží aktivní do následujícího úsvitu.


Multiplikace štítů


  • dosah: dotyk

  • doba seslání: ihned

  • trvání: do dalšího úsvitu

  • Mág který sešle na cíl toto kouzlo může obejít obecné pravidlo a seslat na něj další štít. Je tak možné na jeden cíl seslat neomezné množství štítů, nicméně za každý štít je nutné seslat jednu multiplikaci.


Odhal magii


  • hláška: detekce magie

  • klíčová slova: detekce magie

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág po nějaké době zkoumání zjistí jestli je v předmětu či místu magie. Je také schopen odhalit magicky aktivní místa a je schopen odhalit působení aktivního kouzla. Zpravidla bude vyžadovat organizátora nebo mága, který efekt seslal.


2. kruh


Charismatický vzhled


  • hláška: magický rozkaz

  • klíčová slova: magický rozkaz

  • dosah: doslech

  • doba seslání: 10s

  • trvání: scéna

  • Mág sešle kouzlo a vydá jedné osobě jeden konkrétní rozkaz. Musí to být jednoduchá věta, nesmí to být v boji a rozkaz nesmí být sebevražedný.


Ochrana proti magii I


  • klíčová slova: štít, "ne" na magii

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: do dalšího úsvitu

  • Mág sešle na sebe magický štít který mu umožní použít "Ne" na právě seslané kouzlo cílené na něj. Mág si sám vybere, na které kouzlo chce štít použít. Nelze použít na efekty, které už by bylo nutné lámat. Každý na sobě může mít právě jedno kouzlo s příznakem "štít". Štít vydrží aktivní do následujícího úsvitu. Nelze použít efekt "Ne" na jiné "Ne" na magii.


Síla světla


  • hláška: za těžké (fyzické), skrz zbroj

  • klíčová slova: za těžké (fyzické), skrz zbroj

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: 5s

  • trvání: první zásah

  • Cíl kouzla dá svým dalším zásahem těžké místo lehkého zranění. Zranění je průrazné a prochází skrze zbroj.


Trik světla I


  • hláška: držím

  • klíčová slova: držím, neviditelnost

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág je neviditelný na přímém světle. Nesmí se hýbat. Pokud začne bojovat, kouzlo končí.


Zraň I


  • hláška: za lehké magií

  • klíčová slova: za lehké magií

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág způsobí za lehké magí na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt)


Zrcadlení


  • klíčová slova: imunita na lehké fyzické, štít, vracím za lehké, držím

  • dosah: na sebe

  • doba seslání: ihned

  • trvání: scéna

  • Mág sešle kouzlo a ignoruje jakékoli lehké fyzické zranění které obdrží. Za každé lehké fyzické zranění, které vyblokuje, vrací za lehké magické tomu, kdo jej zasáhl. Těžká fyzická zranění prochází bez redukce.


Štítová hradba (pasivní)


  • Mág na sobě může mít až dvě aktivní kouzla typu "štít" zaráz.


3. kruh


Magický štít II


  • klíčová slova: štít, ne na magii

  • dosah: dotyk

  • doba seslání: ihned

  • trvání: do dalšího úsvitu

  • Cíl získá možnost použít "Ne" na jeden magický efekt seslaný přímo na něj. Pokud by byl v rozsahu plošného kouzla, může použít toto "Ne" na to, aby sám sebe vyjmul z rozsahu kouzla. Každý cíl na sobě může mít právě jedno kouzlo s příznakem "štít". Nelze použít efekt "Ne" na jiné "Ne" na magii. Štít vydrží aktivní do následujícího úsvitu.


Oslepení


  • hláška: oslepení, držím

  • klíčová slova: oslepení, držím

  • dosah: doslech

  • doba seslání: 15s

  • trvání: ihned

  • Mág upoutá pozornost cíle, zahledí se mu do očí a dá mu hlášku "oslepení". Cíl musí mít po následujících 15 vteřin (8 nádechů) zavřené oči. Následně mág oznámí "pouštím" a kouzlo skončilo. Kouzlo samozřejmě může skončit i dřív za obvyklých podmínek ukončení držení.


Rozptyl noc


  • hláška: HA!

  • klíčová slova: HA!

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág se postaví na zdroj silného světla (slunce, táborový oheň, alespoň několik luceren apod.) Následně použije HA!. Všechna zneviditelňující kouzla v doslechu od mága jsou tímto zlomena (bez ohledu na jejich sílu).


Zraň II


  • hláška: za těžké magií

  • klíčová slova: za těžké magií

  • dosah: doslech

  • doba seslání: ihned

  • trvání: ihned

  • Mág způsobí za těžké magií na doslech a ukázání. Je nutné specifikovat cíl, na který míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt).


4. kruh


Síla světla (pasivní)


  • Mág, pokud se nachází na přímém slunečním světle, může použít dvakrát denně schopnost síla světla. V následující scéně získají všechny jeho zásahy zbraní příznak "přes zbroj".


Další nadání a specializace


Zde najdete další pasivní dovednosti, se kterými se můžete ve hře setkat.
 

Armádní výcvik

+-
 

2. kruh


Oddílový mág (pasivní)


  • Dvakrát denně může jedno kouzlo max. 3. úrovně použít "Skrytě". Prerekvizita: mág musí mít armádní výcvik oddílového mága.


4. kruh


Kádrový mág (pasivní)


  • Kádrový mág může dvakrát denně po použití kouzla max. 3 . úrovně zduplikovat jeho efekt na jeden další cíl v dosahu kouzla Prerekvizita - mág musí mít armádní výcvik kádrového mága.


Další

+-
 

2. kruh


Učedník (pasivní)


  • Mág získát jednu pozici první úrovně.


4. kruh


Výroba magických předmětů (pasivní)


  • Mág může uschovat jednou kouzlo max. 3. úrovně. Mág musí za vytvoření předmětu kouzla zaplatit pozicí stejné úrovně, jakou má uschované kouzlo (tedy např. výroba předmětu, který má uschovat kouzlo 2. úrovně stojí dvě pozice 2. úrovně). Po vyrobení lze předmět jednou použít. Na jeho následné dobití už stačí použít jednu stejnou pozici jakou má uschované kouzlo. Předmět lze dát komukoliv k použití, ale mág mu musí vždy pečlivě vysvětlit, co za kouzlo v něm je a jak jej použít. Mág může vyrobit maximálně tolik předmětů, kolik je součet úrovní všech chodeb, které ovládá dělený dvěma (zaokrouhleno dolů).


(C) 2022-2024