Hlášková tabulka NEOBSAHUJE celá pravidla pro skilly, kde je třeba použít hláška. Ty najdete ve skillovém stromě, který má* vaše postava přístupný.
V hláškové tabulce najdete pouze hlášky, které zazní během hry a hráč měl tak šanci poznat, že se něco děje (většinou pomocí skillu anebo kouzla) a mohl správně reagovat.
Například, aby oběť věděla, co se jí děje a nebylo u většiny skillů třeba zastavit scénu a vysvětlit efekt.
- Agonie - vaší akcí jste poslali cíl přímo do agonie. Po 10 minutách, pokud není z agonie vytažen, postava umírá.
- Bezvědomí - cíl upadá na 10 minut do bezvědomí. Může být z bezvědomí probrán.
- Blok - vykryje/zredukuje zranění, které by uživatel jinak získal.
- Detekce magie - mág zjistí, jestli je v předmětu či místu magie.
- Držím/Pouštím - mág má po dobu držení kouzla ruku zaťatou v pěst. Stojí, nebo se pohybuje krokem. Pokud musí rychleji, kouzlo pouští.
- Ha! - všechny zneviditělňující efekty v doslechu jsou zlomeny/zrušeny.
- Imunita na (např. fyzická/magická zranění/lehká zranění) - není potřeba hlásit pořád, ale okolí by si mělo být vědomo, že tím, co vám dělají, vám neubližují.
- Lámu - ruší efekt seslaného kouzla. Cíl musí odpovědět sílou kouzla (číslo).
- Lámu - odpověď "moc" - kouzlo nelze zlomit běžnou lidskou magií, jedná se pravděpodobně o božský zásah.
- Léčím (lehká/otravu/zranění/bezvědomí/těžké...) - výlečí adekvátní zranění, nebo stav. Rekonvalescence probíhá podle toho, kdo a jak zranění ošetřil.
- Ne/Odolávám- skill byl použit, ale efekt se nestal.
- Neviditelnost/Nevidíš mě - postava není vidět, ale může být slyšet. Znázorňuje se rukou na hlavě. Zvuk mágské chodby nelze lokalizovat, ale lze poznat, že je v blízkosti otevřená chodba.
- Ničím zbroj - cíli byla zničena veškerá zbroj a je ji třeba opravit.
- Odhození - cíl odplachtí několik metrů ve směru úderu (roleplay). Pokud narazí do překážky, dostává 1 lehké zranění.
- Odolávám (rozkazu) - totéž co Ne - skill byl použit, ale efekt se nestal.
- Oslepení - cíl musí mít po následujících 15 vteřin (8 nádechů) zavřené oči.
- Otrava - vaší akcí jste způsobili cíli otravu. Probíhá podle pravidla pro otravu jedem.
- Otrava + Paralýza - je spojeno s použitím otrávené zbraně - cíl má okamžitou paralýzu celého těla do skončení otravy
- Přes zbroj - cíli způsobíte zásah, který ignoruje jakoukoliv fyzickou zbroj, nedochází k poškození zbroje.
- Prodloužení agonie - postavě je prodloužena agonie o dobu, kterou jí oznámí ten, kdo ji prodlužuje.
- Rozkaz - cíl musí splnit jednoduchý rozkaz nedestruktivního charakteru, nebo zareagovat tak, jak je mu přikázáno (Stůj v pozoru! Vidíš pavouka jak ti leze po ruce!).
- Rozkaz + Chci slyšet pravdu - cíl musí popravdě odpovědět na otázku ano-ne (vždy spojeno s Rozkazem)
- Rozkaz + Hej, kámo - cíl se bude po dobu jedné scény chovat tak, jako byste byli nejlepší přátelé.
- Rudá stop - Scéna a veškeré herní aktivity ve scéně jsou okamžitě přerušeny do vyřešení situace.
- Stojíš - cíl se může hýbat od pasu nahoru bez omezení, jinak musí stát na místě. Může se pouze točit na místě tak, aby se mohl rozumně bránit. Trvá po dobu, po kterou mág drží kouzlo.
- Vedle - uhnuli jste ráně, která vás měla zasáhnout.
- Vyrážím zbraň - mág kouzlem rozpálí zbraň tak že ji cíl nedokáže udržet a musí ji zahodit. Po rozumné době (cca 10 vteřin) ji může znovu zvednout. Je nutné specifikovat cíl a zbraň, na které kouzlo míří (ukázání, popis - hej ty s kuší, oční kontakt).
- Vyzývám tě - navázání protivníka během boje. Cíl navázání bojuje pouze se sesilatelem. Trvá do prvního zásahu, který cíl navázání obdrží (nebo do konce scény).
- Za lehké magií - cíl dostal jedno lehké zranění magií.
- Za těžké (magií) - cíl dostal jedno těžké zranění (magií).
- Zchromení ruka/noha - hlásí se po zásahu zbraní a cíl musí přestat danou končetinu používat (pokud v ní drží cokoliv, musí to pustit) Trvá po dobu jedné scény.